Omgang persoonsgegevens

Voor het online cliëntenpanel verzamelen we e-mailadressen van onze respondenten. Deze e-mailadressen worden alleen gebruikt voor het doel dat de respondenten hebben aangegeven in het aanmeldformulier.

Respondenten ontvangen een email met daarin de link naar de juiste vragenlijst(en). Zodra de vragenlijst(en) zijn ingevuld hebben wij de e-mailadressen niet meer nodig, daarom hanteren we een bewaartermijn van 3 maanden, om de gegevens te verwerken. Zijn de gegevens verwerkt, dan verwijderen we de emailadressen.

Tenzij de respondent heeft aangegeven in het aanmeldformulier dat hij/zij iedere 3 maanden een bericht van ons wilt ontvangen met de nieuwste onderwerpen.

Persoonsgegevens laten verwijderen
Een respondent kan in alle gevallen zijn of haar toestemming voor het gebruik van het e-mailadres terugtrekken. Wil de respondent niet meer benaderd worden, dan kunnen zij ons vragen om het e-mailadres uit het bestand te halen. Dit kan via: clientbureau@pvj.nl
Wij verwijderen dan per direct het e-mailadres uit het bestand.